Åskar och dunder....

Ute åskar och blixtrar det och jag och Max sitter inomhus i tryggt förvar. Är lite otäckt med åska tycker jag.
Men nu med en liten hemma så får jag liksom inte visa min rädsla riktigt, vill ju inte att han ska bli lika rädd som mammsen.

Just nu sitter Max i gåstolen och upptäcker köket. Han är inte så snabb i den än. Men han kan ändå.
Häromdagen roade han sig med att riva ner massa skor ute i hallen


och riva och slita i dammsugaren


Så nu får ingenting vara ifred......


Avslutar med en liten bild på mina största kärlekar i livet.

Kommentarer
Postat av: anki.

Hihi, söt!!

Vi har lika dammsugare och Ebba sprang alltid till den i gåstolen...hon är forfarande ganska facinerad av den!

Postat av: Linda

Haha, mosters busfrö ju!! kärlek

2008-06-13 @ 19:28:44
Postat av: Michaellinea

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings

2009-03-16 @ 10:33:36
URL: http://michaellinea.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback