Soliga fredag!!!

Ja nu har vi haft kanonväder här i några dagar. Toppen!!
Vi har spenderat dessa dagar på hemmaplan ute i våran trädgård med nya poolen.
Den är kanon!!!
Just nu innan vi täckte över den var det nästan 28 grader i den.
Har badat 2 ggr hittills och har då legat och solat varje gång på luftmadrassen ett bra tag. Supernice!!
Vi får turas om eftersom en lär se efter Max och hans behov.
Men han trivs bra i skuggan på sin filt med sina leksaker och kolla på mamma och pappa.



Han är i en jättebra period nu och har varit så ett tag. Han är så harmonisk och somnar oftast lätt på dagarna och äter bra. Och nu på kvällarna somnar han redan vid 19 och sover mkt bättre, även om han vaknar en del fortfarande.
Men vi får mer vuxentid på kvällarna och det känns toppen!!

Nackdelen med att han somnar så tidigt är ju att han vaknar allt från 06:30 och framåt och vill upp. Men det går det å, jag har fått sovmorgon här nu i flera dagar så jag ska ju inte klaga. ;-)
Max har inte börjat ta sig framåt än, men han gör tappra försök att nå saker och hamnar ofta då på mage.
Han sitter jättebra nu och har gjort ett bra tag. Duktiga killen!!

I Gåstolen där går det undan må ni tro och man lär passa sina arma fötter för ont gör det när han kör på en.
Allt ska det rivas i och undersökas, helst med munnen såklart!!!

Och han har börjat att härmas i ljud. Jag brukar ofta sjunga "Trollmors vaggvisa" för Max och i den sjunger man Buff ett antal ggr. Och det har han börjat härma nu. Så sött!!!

Första doppet i poolen gjorde han ikväll innan läggdags, men han tyckte nog det var lite kallt, men plaska det skulle han ändå. *ler*



Stackarn har fått värmeutslagsprickar över hela magen. Men han verkar inte lida av det iaf. Han har fått duschat varje kväll nu innan läggsdags så han fått svalka av sig.

Oj nu var det mkt Max här. *ler*

Med mig är det bara bra, mår Max bra så mår jag bra.
Det enda jag har är ångest över att börja jobba snart igen. Urk!!!
Jag vill vara hemma jämt med våran älskade lilla Prins ju!! Men men!!

Imorgon ska Mattias ut och partajja med sina vänner och snart så är det väl dax för mig också. Så är någon sugen så hojta till. Hihi!!!

Näe nu ska jag gå och smaska i mig jordgubbar här.

Oj ser att Max sovit över 1½ timme nu.Kors i taket!! (brukar vara ca 30-60 minuter första omgången)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback