Lat-söndag

Ja det har det varit idag för oss i hela familjen.
Max tog iaf sovmorgon till kl 07:30 idag. Men han vaknade 3 ggr under nattens gång. Men inte en enda gång när det åskade som värst. Då skallrade hela huset och jag vart livrädd. Tur att Mattias var hemma iaf fast han minns inte så mkt av det iaf så. Haha!!!

Det enda nyttiga jag gjort idag är å dammsugit nedervåningen och varit och handlat och så lekt med Max såklart.

På sen eftermiddagen fick vi besök av Maria och Johan och lilla Theo. Vi spelade lite Buzz. Så skönt å ha trådlösa buzzrar lär jag säga. Jag vann ena omgången. :-)

Nu är Mattias uppe och nattar Lilleman som inte har sovit sen 14:15 idag. Imorgon ska vi nog prova att styra om hans sovtider från 3 st per dag till 2 per dag. Han blir ju hela 7 månader imorgon dessutom. Jisses så fort det går!!!


Jag och Mattias igår kväll


Max och Mattias

Kommentarer
Postat av: Jerpa

Den lilla efterlängtade ölen fick vara med också, var den god?

Postat av: sara

håller med om att tiden går otroligt fort! Vad fin du är på bilden, det ser ut som om du har tappat alla grav.kg :-)

2008-07-14 @ 10:19:56
URL: http://sarasally.blogg.se/
Postat av: Olekornelia

Wonderful site. Please continue this great public service.

2009-10-01 @ 10:59:00
URL: http://olekornelia.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback