Hemma igen

Ja nu är jag hemma igen från festen.
Mamma ringde mig efter 20 och Max hade då gråtit länge och väl och inte velat bli tröstad av henne. Hon hade försökt med allt men det mesta gick bara en stund. Så hon ringde mig och jag valde såklart att åka hem till Lilleman. Det hade jag ju i bakhuvudet att så kunde det gå. Så det var ingen fara alls för min del.
Max lugnade sig så fort han fick komma till min famn och då flinade han stort åt mormor sin. ;-)
Allt hade iaf gått jättebra ändå tills det var dax för vällingflaskan och sovdax.
Nu sussar han skönt uppe i sin säng, men när han skulle somna så hade han ena ögat halvöppet som för att kolla att jag inte skulle försvinna.

Ja så kan det gå, men jag hann ju iaf få smaka på en öl och en välkomstdrink. Det räckte för mig. *ler*

Kommentarer
Postat av: Linda

Nämen då! Så synd att de inte gick vid läggdags, kanske nästa gång. Behöver kanske öva lite på det, ha ha! Att någon annan nattar honom emellanåt alltså.



De kommer fler partyn för dig! KRAM!!

2008-07-13 @ 10:57:18
Postat av: Stina

va synd gumman, men som sagt det kommer flera gånger=)

2008-07-13 @ 11:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback