Här är vi vaken...

ja dygnet runt känns det som ibland.
Max han somnar fin fint om kvällen i sin egen säng vid ca 20, men sen så vaknar han ofta ofta och vill ha nappen eller hjälp att komma till rätta på sidan.
Numer går det skytteltrafik in på hans rum om nätterna. Ja iaf en gång i timmen/varannan timme.
Inatt vakna han dessutom kl 04 och var piggelin. Gick ner och gjorde ersättning och det vart han lite trött av så han somnade sen gott och sov till strax före 07. Och då är det bara att ge med sig och kliva upp.
Jag förstår inte att han vaknar så ofta???
Dessutom började vi igår med bara 2 tupplurar på dagen och han sov bara ca 40 min första gången och andra gången sov han 1 timme, så det är ju inge länge han sover då heller.
Nåja ältar man för mkt blir man väl tokig av det.
Bara att hänga med istället, tids nog ordnar det väl till sig.

Idag är det dax att packa packa packa innan vi far iväg imorgonbitti till Sthlm.
Perra och Karin med barn ska också ner samtidigt som oss och har lyckats fått samma hotell dessutom. Så det är ju skoj!!
Imorgon ska jag och Mattias vara i Sthlm vid 10 då vi ska hämta nyckel till Pelle och Anna-Lindas lägenhet, där vi ska bo from Lördag.
Efter vi hämtat den så åker vi ut till Barkarby Outlet innan vi får checka in på hotellet.

Ikväll ska jag cykla iväg en sväng på tjejfest hos Vickis. Dem ska sen fortsätta ut på stan men då åker jag hemåt eftersom vi ska åka så tidigt imorgon. Orkar inte vara seg och slö då.
Så ikväll blir det grabbarna härhemma som får roa varandra. :-)

Näe nu ska jag gå och ge min som lite gröt här.

Kommentarer
Postat av: Malin

Ska iväg jag oxå i kväll sen blir det date med Brolle ;) så mina pojkar få ha grabbkväll dem oxå här i röra,medans köket blir klart. ha det trevligt i stor staden kram

2008-07-16 @ 13:06:13
Postat av: Bondbrud

Bara en tanke..

Vet inte hur mycket du ammar nu, men skulle det kunna vara att Max saknar bröstet som gör att han har svårt att sova om natten?

2008-07-16 @ 18:19:14
Postat av: pangis

Jag skrev i din mans blogg ungeför såhär: Jag tror mig minnas att runt 7 månader så är bäbisar i en väldig utvecklingsfas. Dom växer mycket även vad gäller medvetandet. dom har även koll på mamma och pappa. Jag har för mig att de börjar drömma mycket mer medvetet om nätterna också.. s.k nattskräck kan uppträda då. Fråga på BVC om det finns något ni kan göra annars så går det nog över med tiden. Ha en trevlig Stockholmsresa nu! Ps..han är oerhört gullig eran Max!

Postat av: Tina

Malin// Hoppas du har det skoj på Brolle ikväll!!



Bondbrud// Näe jag tror inte att det är det för han har varit så här redan innan jag slutade nämligen



Pangis// Ja jag får höra på bvc vad dem tror att det beror på. Eller så är det bara en fas som går över om ett tag. Ja visst är han gullig.. Hihi!!Så mallig man blir när folk säger så söta saker om sitt barn. ler

2008-07-16 @ 22:42:57
URL: http://tiniwinisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback