Ute faller snön

och härinne sitter en ganska nyvaken mamma. På övervåningen ligger en liten kille och halvsover. Jag hör hur han knölar däruppe i babyvakten... Så snart är friden slut härnere för mamman.. *ler*

Denna natt var mkt bättre än den sista som var. Nu sov han ju iaf även fast han vaknade typ varannan timme och vela ha mat, men huvudsaken att han somnar om sen. Då är jag lycklig.
Var upp och böt blöjan vid en 05 och precis när vi kom tillbaks till sängen så hör jag världens sprakande i blöjan och Max han ser helt överlycklig ut och ler. Haha!! Sötis!! Så det var bara in igen och byta.

Idag ska vi åka in till Gävle och knäppa kort till tidningen är det tänkt iaf. Mattias slutar lite tidigare idag så vi kan uträtta en del ärenden som vi har.
Och jag ska nog om ta och ringa HC idag och få en tid till doktorn angående blodtrycket.

Näe nu ska jag passa på att äta frukost innan mini vaknar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback