Sömntuta...

Vad roligt att så många kommenterade föregående inlägg.. :-)
Jättekul att få veta lite vilka det är som läser ens blogg.

Så var helgen förbi igen och mamma och son är "home alone" igen.
Vår kära son tyckte inte det var dax att sova igår kväll, fast han vart vaken hela kvällen lång. Han fick sitt sista mål mat vid 22:45 men han vägrade somna förrens vid 01:00 och då med hjälp av buffning i baken. Konstigt hur dem är dem små liven som kan somna till sånt.. *ler*
Vaknade till av att han gnydde och snabb som en vessla som man numer är så fort han piper till så satt jag mig upp och skulle förberedea matningsdax.
Men han somna om igen ochjag fick en chock när jag såg klockan som visade 6:30.
Så länge har han aldrig vart utan mat vår käre son. Han vaknade till sen iaf och fick lite mat och sen somna han igen vid en 7:30 och fick en till påfyllning vid en 10:30 och sover än. Nice!!

Fast just nu skulle jag vilaj att han var vaken för jag har planerat att åka upp på stan med han och gå på Lindex och shoppa barnkläder till halva reapriset. Ska inhandla i större storlekar. Man lär ju passa på när det är rea.. *ler*

Nu ska jag gå och vara social med min sambo som är hemma på lunch. Ska även ta och äta litegranna.

So long!!!

Kommentarer
Postat av: Bondbrud

Vad trevligt du har med lunchsällskap!
Vi är bara ensamma och har tråkigt vi...
Faktiskt så brukar Tomas komma hem en sväng mitt på dan men idag är han i S-viken och jobbar.
Blir nog en tråkig vecka för oss, det enda vi har inplanerat är ett BVC besök på onsdag..
Hoppas att ni har det roligare!

2008-01-21 @ 12:40:35
Postat av: thessan

hahaha tur att jag ringde då så nu kan du shoppa med gott samvete heheh hoppas du hittar nåt kram

2008-01-21 @ 13:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback