Shopping

Ja idag har jag, Max och Max mormor varit till Köpis på fm och shoppat. Max skötte sig ypperligt bra trots att han var vaken. Var väl så mkt att se och nya intryck att ta in.

Det vart mest handlat åt Max. En spelande sängmobil att ha vid spjälsängen, badbyxor med inbygd blöja, Babyvakt Topcom och 2 tröjor på rea.
Åt mig vart det en mjölkuppsamlare att ha vid amning och hårfärg.
Vi var där ca 1 timme innan vi åkte vidare till Onoff och hämta ut Mattias Playstation3 som äntligen inkommit.

Max har inte sovit många timmar idag inte. Vi vaknade kl 8:40 imorse och sen dess har han sovit som längst 30-40 minuter i bärselen och så några små korta stunder på 5-15 minuter. Helt otroligt att han orkar!!

Igår kväll vela han bara amma hela tiden och grina och skrek massor. Men vid en 21:30 så somna han som en stock efter amning och sov till 2:45. Så skönt!! Sen vaknar han lite tätare med ca 2-3 timmars mellanrum och vill ha mat. Men som sagt det går så bra så bara han somnar om direkt sen så.. :-)

Just nu är grabbarna på övervåningen och Max ligger i sin säng och kollar nyfiket på sin nya mobil och Mattias plockar nyfiket upp sitt Playstationspel.. ;-)
Älskar mina underbara grabbar såååå mycket!!!

Nu ska jag nog gå och värma lite mat. Tacos-rester.. Mums filibabba!! Skulle jag kunan äta varje dag.. :-)

Kommentarer
Postat av: Nathers

Haha, killar och deras leksaker ;D

2008-01-17 @ 17:33:47
Postat av: Tina

Nathers// Ja du det kan man lugnt säga... :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback