Inget för kräsmagade

Ja inatt så tänkte jag att jag skulle vara smart att byta blöjan lite snabbt i sängen bara då våran son var väldigt sömnig för en gångs skull denna natt.

Så jag klev upp och hämta blöja och tvättlappar. Lite av nr 2 var det redan i blöjan men inte mkt så jag torkade rent och la dit en ny blöja och då jäklar satte det fart på lillemans mage och plofs sa det så var det bajs i hela sängen typ och inte nog med det så passa han på att kissa också.
Jisses alltså!!!

Så det var bara att bädda rent mitt i natta och Lilleman var klarvaken igen. Haha!!! Ja så det gör vi inte om utan en handduk under som skydd. *ler* Ja man lär sig av misstagen... ;-)


I natt somna inte Max förrens efter kl 02 och sov sen små korta stunder bara hela natten.
Men tro inte att han sovit idag på dagen för det. Näe man kan ju missa nått... men oj så övertrött han varit. Svårt att komma till ro då..
Vi åkte hem till Anna i valbo och hälsade på några timmar idag och inte förrens på slutet så somna han Max.
Sen vakna han när vi kom hem igen. Men nu sover han äntligen igen en stund.
Ska passa på att sova en stund jag också så jag orkar med en till strulnatt....

// En trött Mamma

Kommentarer
Postat av: Majsan

Snart kan ni säkert skippa blöjbytet på natten, när han sover lite bättre. Det har vi gjort och det är jätteskönt. Blir en tung blöja på morgonen... men va gör man int eför att få dem att inte vakna till...

Postat av: Tina

Majsan// Jasså ni har skippat det helt nu. Men då lär ni byta sista blöjan ganska sent va?

2008-01-08 @ 20:50:44
URL: http://tiniwinisen.blogg.se
Postat av: maria

Haha, ja man lär sig av sina misstag =)
Vi behöver inte heller byta på natten längre, lillen gör inte nummer två nattetid. Det slutade han med vid 1,5 månader ungefär.

2008-01-09 @ 09:48:12
URL: http://lillaviggo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback