Vår dag

Jag fick ju som sagt väcka Max och han var inte lättväckt. Annars när man vill att han ska sova då är han hur lättväckt som helst. *ler*

Idag på babymassagen så upptäckte Max bebisen breve och gissa om han var fascinerad. Den bebisen var dessutom ganska livlig och då var det ju ännu roligare för han. :-)

Sen vela Max ha mat precis när vi startade så jag hann inte massera han så mycket. Men den lilla stund vi hann så verkade han gilla det iaf.
Vi fikade lite sen åkte vi hemåt innan det var dax att åka tillbaka igen för bvc-besök kl 13.

Efter det åkte vi till Mattias jobb och lämnade bilen där och tog en promenad hem med vagnen i det underbara vädret. Kändes som vår ute!!

Vi tog en runda runt Vallhov när vi ändå var igång så en promenad på 1 timme vart det iaf. Skönt!!!
Max fick dessutom chans att sova en längre stund. Men väl hemma så vela han ha mat och sen somna han igen och ligger nu i babysittern här nedanför mig och sover.
Favoritsidan såklart hade han lagt sig på. men då var elaka mamma där och ändrade på han.

Ikväll blir jag och Max själva för Mattias ska ut och äta med gamla jobbet. Gött!!

Vart bjuden på kryddparty den 4 mars (tror jag det var) hos Malin. Så det ska jag väl kanske gå på. Max får antingen hänga på eller vara hemma med pappa. Han tar ju flaska så det är ju skönt å veta att det funkar.


På lördag kommer Sandra och Patric hit och kikar på melodifestivalen med oss. Ska bli skoj och ses lite!!

Näe nuså har jag svamlat klart. Undrar om jag ska ta och vila lite i soffan ett tag.



Kommentarer
Postat av: nathers

Kryddparty? Det var nåt nytt :-o

2008-02-20 @ 19:02:18
Postat av: Berntirene

Thank you for the resources. Keep up the good work!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback