Till jobbet

Nattningen igår gick inge vidare vid 19, eller jo han somnade men efter att jag gått ner så vaknade han igen. M gick upp och försökte söva om han men icke sa nicke. Max var piggelin och vela mysa med oss så jag gick också upp och där låg vi och myste. :-)
Max vart överlycklig och skrattade högt åt mig. Så rolig var visst jag. Haha!!!
Man smälter verkligen när han skrattar högt och är sådär glad. Max är annars en ganska allvarlig kille så det är så roligt nu när han ler och skrattar för det mesta.

Max somnade sen vid 21 iaf och sov sen till 03-tiden då han fick mat. Sen sov han till 07. Så skönt!!! Och som ni kanske redan anar så sover han igen. Haha!!

Idag ska jag och Max ta och åka till mitt jobb och hälsa på. Vi har ju inte varit där än. Mest pga att det gått förkylningar och magsjuka stup i kvarten. Men idag så blir det så äntligen av.

Nu ska jag kika vidare på nätet innan lilleman vaknar igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback