Sköna nätter

Ja Max har börjat sovit mkt bättre nu på nätterna. Skönt!!
Men jag vet också att det kan vända lika snabbt igen, man ska aldrig tro att man är säker inte.. ;-)
Igår somnade han igen strax efter 22 efter att ha fått ca 40 ml bröstmjölk i flaska och amning på det.
Sen sov han till 04 och fick mat och somna sen om igen tills kl 07. Och sen somna han om igen efter blöjbyte och mat. Och sover än, fast jag hör hur han bökar däruppe så det står nog inte på förrens han vaknar till ordentligt.

Kan det vara flaska på kvällen som gör att han sover bättre??
Han är så söt när han dricker ur flaskan, för när det börjar ta slut så blir han så arg och

Kommentarer
Postat av: Anna

Hejsan! Tack så mkt för grattiset :)

Skönt att Max sover bättre om nätterna nu. Och vilket charmtroll han är när han ler så sött =)

Postat av: Maria

Halloj igen! Ja, det är mycket värt när de sover på nätterna. Det och att ammningen funkar, då får man vara mycket nöjd! Elvira är jättelätt om man jämför med Anton, eller så är det att det är andra gången och man är mer lugn själv. Jag såg att du hade svarat på mitt inlägg! Ja, när har du lust att träffas då? Jag kan i princip när som helst. Anton kommer hem från skolan vid 14, så då måste jag vara hemma. Kanske vi ska träffas för en fika på stan?
Kram / Maria

2008-02-18 @ 16:22:47
Postat av: Linda

Håller tummarna att de håller i sig nu :D

2008-02-18 @ 16:58:00
Postat av: Anna

Nä, varför skulle bröstmjölk på flaska göra någon skillnad? Om det hade varit ersättning i flaskan hade det kunnat påverka att han sov bättre kanske.

2008-02-19 @ 07:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback