Fredag morgon

Inatt sov Max från 22-04:15. Och det är sååå skönt. Han sover ju än också tröttisen.. haha!!
Försökte natta han igår klockan 19:30 och det gick ju bra till en början men ganska snart hör vi ett gallskrik och vips så var han vaken igen.
Igår sov han inte långa stunder på dagen/kvällen men ändå var han såååå glad igår kväll och låg och prata hur mkt som helst med allt som vela lyssna. Gokillen!!!

Våran kamera har ju gått sönder och har knäppt en del kort med mobilen som jag inte överfört än.
Men nu är en ny kamera på väg hem till oss iaf och det vart en
Canon Digital IXUS 860 IS
Man vill ju så gärna knäppa massa kort på Lilleman och han lär sig ju nya saker hela tiden som man vill dokumentera.
Just nu är han så söt när han får syn på sina händer och granskar dem sååå noga eller när vi busar med han och han skrattar gott. Åhh vad jag älskar den här lilla killen!!!!!

Idag blir Max dessutom 11 veckor gammal. Vart tar tiden vägen???

Oj jag kikade ut och ser att det har kommit en hel del snö ute. Ser att solen skiner också. Kanske man ska ta sig en promenad senare idag.

Nu ska jag paktera fler paket med kläder att skicka iväg. So long!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback