En solig promenad

Ja det har jag och Max varit ute på. Max somnade i vagnen på en gång. Skönt för han!!
Ändå sov han ända till efter 11 idag och vela mer än gärna somna om efter matningen då, men jag väckte liv i han och tog med han ner och gjorde dag med han. Men ack så trött han var sen. Somna en stund i babysittern medans jag o M åt mat.
Och nu har han sovit sen 13:30 i vagnen. Men han vaknar nog snart. Han har en förmåga att vakna när jag bloggar.. *ler*

From den här veckan så ska jag på allvar börja ett nyttigare liv. Gravidkilona ska bort!!
Har iofs bara 4,6 kg kvar att gå ner till min ursprungsvikt.
Fatta att jag gick upp 23,2 kg under graviditeten.. Jisses!!

Nu kommer jag iaf i ett par av mina jeans, har inte orkat provat dem andra än nå mer.
Sen har man ju sladdermage kvar som ska tränas bort. Men jag kanske ska vara lite realistisk, det är ju ändå bara 7 veckor sen jag födde Max. Men till sommaren ska väl extrakilona iaf vara borta!!

Man får ju inte banta och så när man ammar så det är uteslutet, men att sluta med godis och sånt i veckorna gör väl en del kanske och att ge sig ut på promenader med vagnen.
Det ordnar sig nog... *ler*

Nu ska jag ta och göra mig iordning här. Ska åka till Tigréns och titta på soffa sen när M slutar.. Skoj!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Längesen jag var in här o kikade. Hoppas de går bra o låta bli sötsaker o annat onyttigt nu, tycker du är jättefin med tanke på att det var bara 7 veckor sen Max kom!

2008-02-04 @ 16:17:14
Postat av: Heidi

Hej där =O)
Vad kul med soffa =O) T och jag ska köpa soffa vi med fast inte än dock =O) den är liggläge i två och med en sån där tjufjong på =O), hoppas ni hittar en fin soffa.
Vad kul att du bare har 4,5 kg kvar för en del går d undan hehe,, Jag ska också bli smal å snygg ska lösa in träningskortet på parkbadet nu i veckan och börja simma på onsdag ;)
Kram påre !

2008-02-04 @ 17:37:04
Postat av: Jenny

Men gud, drygt 4 kilo kvar är väl ingenting. Fatta att du har gått ner över 18 kg på bara 7 veckor. Det är ju hur bra som helst.. =)
Känner på mig att jag kommer att få kämpa som bara den med mina kilon. Men det får jag ta tag i efter förlossning och så..

Postat av: sara

ja, man får ha realistiska mål med sin vikt, men till sommarn ska väl våra grav.kg vara borta :)

2008-02-05 @ 12:51:29
URL: http://sarasally.blogg.se
Postat av: Alexanderbettina

Very interesting site, beautiful design, thank.

2010-04-26 @ 14:29:08
URL: http://alexanderbettina.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback