En ledsen eftermiddag/kväll

Igår var vi ju till mitt jobb och hälsa på Max och jag. Han var på strålande humör när vi kom dit, han log åt alla tanterna och charmade dem rejält, men sen så vart det en total omvändning. Han blev sååå ledsen och grät och grät så där otröstligt. Puppen då!!!
Fick han iaf att komma till ro efter ett tag och så somnade han i min famn, sen vaknade han och då var det där ledsna humöret på väg hela tiden.
Fick en jättegullig väggklocka från Sia att ha i Max rum av mina jobbarkompisar, så fick han även en mjuk skallra därifrån. Tackar!!

Max ledsna humör fortsatte även hemma igår kväll och såklart när Max farmor var och hälsa på. Sällan han är på glatt humör när hon är här stackarn. Och han som ler mest hela dagar.
Men nödlösningen vart att gå upp i spjälsängen och lyssna på mobilen som spelar och snurrar. Då blir han lugn igen oftast.
Det skär i hjärtat när han blir sådär ledsen och man inte kan få han att komma till ro.

Gjorde ett till försök igår att lägga oss tidigt. Men Max somnade i typ några minuter där vid 19:30 sen vela han vara vaken trots att han var jätte trött. Men vi låg kvar i sängen och myste och sen somnade han efter 21-tiden nångång och sov till 03. Och sen somna han om och sov till 07:30. Och nu sover han igen.
Nu ska jag strax gå upp och väcka lilleman för vi ska iväg på Babymassage idag. Får se om jag lyckas få massera han nått idag då. *ler*

Ha en skön dag nu!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Såna där dagar har man ju ibland (vi hade ju en igår...) och stackars farmor =)

Duktiga ni är som kämpar med att försöka få till en tidigare läggning! Det kommer att lyckas =)

Ha en bra dag på babymassagen!

Postat av: Viktorselina

Hi, how did you have the time to update you web site if you are so busy as your picture in your home page ? Good luck for your interesting links pages.

2010-02-24 @ 10:27:12
URL: http://viktorselina.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback