Dax för babymassage

Det vart inte att vi prova flaskan igår då Max beslöt sig för att somna för natten redan kl 20. Och inte hade vi hunnit bytt till pyjamas på han heller.
Han och jag sov nere i soffan fram till klockan 00, då löft jag upp han och gick upp till sängen. Då vaknade han så jag passade på att byta om på han snabbt.
Lite mer mat sen så sov han igen. Ja iaf till klockan 03. Men sen har han vaknat varje timme.

Och nu när vi ska iväg idag tidigt ja då somnar han om när det är dax att kliva upp. Haha!!!
Men nu måste jag ta och gå upp och väcka sömntutan. För vi ska vara på Öppna Förskolan kl 9:30 och ha babymassage. :-)

Återkommer sen om hur det gick.


Kommentarer
Postat av: zandy

Hej hej!!
Vad mysigt med babymassage :), det kommar han säkert att gilla :)... Kom ju på att syrran kommer in till Gävle på fredag fm, så jag vet inte riktigt hur länge hon stannar, men jag kan väl ringa när hon åkt så får vi se om det blir nån dejt, du kanske har annat för dig oxå, eller?

Lycka till på massagen!!

Kramis på er

2008-02-13 @ 09:02:24
Postat av: Tina

Zandy//
Ja det kommer nog att bli väldigt mysigt!! :-)
Ja vi får ta och träffas här snart innan Max växer upp och får skäggstubb.. ;-)

Än så länge har jag inget för mig på fredag, men du kan väl slå en pling på fredag så får vi se då om vi kan ses eller ej. Om det inte går då så kan vi bestämma en annan dag istället.
Kramis!!

Postat av: Hokamo

Hello there! Just came across your site and thought I would say hello

2010-02-05 @ 09:57:10
URL: http://hokamo.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback