Alla Hjärtans Dag

Idag är det kärlekens dag och även Max 2 månaders dag.
Ikväll ska vi mysa härhemma hela familjen N-O. Med god mat och många pussar och kramar. Hihi!!
Det finns väl inge bättre än att få vara med dem man älskar!!

Men först idag ska jag och Max upp på stan och träffa Malin och Hugo en sväng och fika lite.
Sen ska vi hem till min farmor och farfar och hälsa på.
Så idag har vi full rulle. :-)

Nu ska jag gå upp och se om min son behagar vakna, om inte så ska jag gå och göra mig klar för idag.

Ha en underbar dag!!!

Och en stor kram till alla på Alla Hjärtans Dag!!

Kommentarer
Postat av: Katarina

sänder över en STOR ALLS HJÄRTANS KRAM till er oxå!

2008-02-14 @ 15:06:13
Postat av: Kristin

Hoppas ni fått kramas massor! Ha en bra kväll!

Postat av: Ravnfilippa

Congratulations on a job well done. Thanks

2009-07-06 @ 08:14:10
URL: http://ravnfilippa.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback