Tisdag och 3 dagar kvar

Dagen idag har svischat förbi!! Vi klev upp strax efter 08:30 efter en orolig natt för Max. Stackarn är inte frisk än, nu känns han rosslig också. typiskt!! Men hoppas det ger med sig snart.
Sen pluggade jag till tentan och sen var det dax att äta lunch och duscha och göra sig klar inför avfärd mot Gävle. hela familjen följde med då vi hade lite andra ärenden dit oxå. Bla växla in pengar och hämta pass och barnvagn.

Intervjun gick bra och det var precis som att vara på en anställningsintervju. Jag ställde nog en hel del frågor. Haha!! Verkar iaf vara ett intressant jobb. :-)
Han hade googlat på mitt namn sa han och fått fram ett gocart resultat på mig. Haha!!! Men det var ju passande då praktiken är inom motorskador. *ler*
Så nästa vecka avgörs det om vem som får ha praktik där. ;-)

Imorgon ska vi upp tidigt och tvätta i tvättstugan som finns härute. Våran tvättmaskin har ju som sagt skurit ihop så lägligt inför resan. Så det är del packning kvar att ta tag i så satt säga.

Nu ska jag slänga mig i soffan här. Natti natt!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Äh, jag känner på mig att du får det så du kan vara lugn ;)



Hoppas de går bra i tvättstugan imorgon, är inte avundsjuk alls! Och tack för idag!! KRAM!

2008-12-02 @ 20:50:54
Postat av: Linda

Hmm... tyckte jag skickade ett inlägg nyss men de kom inte med?



Känner på mig att du får praktikplats där så oroa dig inte ;)



Hoppas de går bra i tvättstugan imorgon, är inte avundsjuk alls. ha ha! Tack för idag! Kram!

2008-12-02 @ 21:14:28
Postat av: Sara

Seriöst med en arbetsgivare som erkänner att han googlat på ditt namn.. inte så jättesmart. jag tror att vissa arbetsgivare googlar på namn, men att erkänna det under intervjun! Vilket pucko.. Lycka till och hoppas du får jobbet.

2008-12-03 @ 10:19:04
Postat av: Miian

Tror allt du får den där platsen ;)

Sååå drygt med sjuka kids,man tycker så synd om dom.

Jobbigt att gissa sig fram om dom har ont osv.

Hoppas Max kryar på sig nu inför resan,annars kanske lite sol gör honom frisk.

Ha en underbar resa om vi inte hörs innan.kramis.

Och visst är hon bestämd min lilla Donna,fast jag tycker det är charmigt och bra med egen vilja ;)

Kram

Postat av: Anna

Hur gick det? Fick du praktikplatsen? /Nyfiken bloggläsare :)

2008-12-19 @ 19:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback