Snart nytt år

Ja och detta 2008 har bjudit på barnskrik, blöjbyten, sömnlösa nätter, amningshjärna, spyor på kläder, snoriga näsor, kladdande med mat och ändå har det varit ett fantastiskt underbart år som jag absolut inte vill ha ogjort.
Samtidigt som jag fått upplevt en sååå lycklig tid så har jag även upplevt en jobbig tid med mammas cancerbesked och allt vad den hemska sjukdomen bär med sig.
Så nu hoppas jag verkligen på ett mycket bättre 2009, ser framemot allt vad detta kommande år har att erbjuda.
Skolan blir klar i december 2009 och förhoppningsvis kan jag då få användning av mina nyförvärvade kunskaper och byta bransch helt.
Max ska skolas in på dagis i januari och det ska bli underbart att få följa hans utveckling framöver, han kommer garanterat att lära sig att gå iaf under 2009 ;-)
Kanske vi får till badrumsrusten oxå under årets gång. Och en resa till solen vill vi gärna ta oss råd med.
Sen är det ju några bebisar som ska till att födas under 2009 också som vi ser framemot att få träffa.
Och jag ska ju gå och bli säljare för barnklädesmärket Gangstar så det ska bli en rolig utmaning.
Sen ska vi ju såklart mysa som familj och även som par mycket under detta år.

Så välkommen 2009!!!

Gott Nytt År!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gott nytt år på er!!! KRAM o PUSS!

2008-12-31 @ 12:35:19
Postat av: Linda

Gott nytt år på er!!! KRAM o PUSS!

2008-12-31 @ 12:35:37
Postat av: Bondbrud

Gott nytt år och hoppas ni får de lite lugnare under 2009!

Kram

2008-12-31 @ 15:13:51
Postat av: Tess

gott nytt år!!!

Postat av: nikita

hoppas ert nyår blev bra.

Har dragit igång en ny spännande tävling på bloggen nu =)

2009-01-01 @ 17:16:37
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback