No time

Ja ni tiden rinner verkligen iväg om dagarna. Har verkligen haft fullt upp den här veckan. Har inte alls hunnit det jag velat. Men nu hoppas jag det börjar lugna ner sig lite.
Har ju en skolvecka nu, den sista inför jullovet. Och vi har gått till kl 17 om dagarna förrutom igår då vi avslutade dagen med tenta i rättskunskap. Den gick hyfsat bra så jag blir iaf godkänd. Men jag har inget större hopp för ett högre betyg på tentan heller eftersom jag inte hunnit pluggat så mkt som jag velat och borde. Men men....
Sen har det varit väldigt turbulent på ett annat plan igår och idag så mkt energi och många timmar i telefon har spenderats till det.
Så det är en del som fått släpat efter, men så lär det bli då man inte är mer än människa.
Dessutom har Gangstar-kläderna kommit igår kväll, men har inte haft tid att meddela alla om det. Ska försöka att hinna det imorgon under dagen.
Som grädde på moset så fick Max feber ikväll och har 38,6 lillplutten. Men nu sover han äntligen efter en gnällig kväll. Men det är ju sviter efter sprutan han fick idag på BVC. Max väger nu 12,3 kg så han har inte ökat så mkt i vikt, men skjutit desto mer på längden då han är 81 cm lång nu. Stora killen!!!

Bloggning om resan och födelsedagen kommer sen som lovat.

Lite "to do" resterande dagar av denna vecka:

Torsdag: Skola 8:30-12:30, sen möte med FK till ca kl 13
Fredag: Ledig!!! På kvällen ska vi på julgröt hos Malin och Daniel om Hugo blivit frisk
Lördag: Max ska ha kalas för lite vänner kl 14:00
Söndag: Anna kommer på besök.

Ev kanske jag tänkte att vi skulle hinna med att shoppa lite julklappar på fredag förmiddag. Men vi får se hur orken känns. Nu ska jag kika på lite bloggar här innan jag ska skutta ne ri sängen och få min skönhetssömn. ;-)



Årets tomtenisse

Kommentarer
Postat av: anki.

Vilken söt tomtenisse!

Var till bvc idag vi å Ebba fick spruta, hon väger också 12 kg =)

Postat av: nikita

200 för hästen och 165 för frakten så de var inte så farligt tycker jag. den skulle va i nyskick så ja hoppas de stämmer.

Roligt att du är tillbaka å bloggar igen =)

har du sett att ja har en ny tävling, med 2 vinnare :D

2008-12-18 @ 06:18:00
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Kristin

Vilken söt litte tomte du har!! Hoppas Max mår bättre snart. Kram

2008-12-18 @ 08:43:06
URL: http://lillprinsessan.blogg.se/
Postat av: Miian

ÅTTIOEN CENIMETER?

Jisses vad lång han är ;)

Det är 6.5cm längre än Lowan.

HAHA så det är ju en självklarhet att han ska väga runt 12kg ;)

Vilken underbar tomtekille!!!

2008-12-18 @ 12:02:53
URL: http://miian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback