Natten

Max har sovit oroligt under den första delen av natten, men kunde inte ge han mer alvedon eftersom han fick en dos innan han la sig. Men vid en 01:30 var det så dax för en till dos, han kändes superhet men tempen visade bara 38,2, men han fick en alvedonsupp och sen somnade han om gott efter ett tag Lilleman.
Båda mina killar sover än och jag ska nu smyga iväg till skolan för den sista dagen innan jullovet väntar. Fast det blir inte direkt nått jullov då jag har en etikuppgift som ska vara inlämnad nästa vecka, en hemtenta i rättskunskap som ska göras och så ska jag plugga inför en salstenta i Försäkringskunskap. Så nog finns det att göra allt. Men så är det ju att plugga.
Ha en skön dag nu allihopa!!!

Kommentarer
Postat av: Miian

åh stackars Max,hoppas febern ger med sig snarast.

Han hade fått pussa på Lowa hur mycket som helst om ni bott närmre ;)

Grattis till jullovet ;)

Försök finna liiite tid över för att bara va och inte behöva ha skolarbete hängandes över dej.

Kramkram.

Postat av: Ulrika

Tassar förbi o tipsar dig som varit med o tävlat hos mig tidigare att jag nu har en ny spännande tävling..Presentkort på 500kr hos en finfin skobutik ligger i potten denna gång =)



http://uj76.blogspot.com/2008/12/tvla-hos-tant-o-vinn-presentkort-p.html



Ha en jättebraig dag!



Kram

2008-12-18 @ 12:37:05
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: Linda

Ja ingen vila ingen ro tyvärr! Du glömde boken också som ska läsas och plocka fram frågeställningar ur den ;-) Hej o hå, men på nåt vis måste det ju gå!

2008-12-18 @ 16:23:00
Postat av: Tess

oh ni verka ha fullt upp!

hoppas max kryar på sig, jobbigt när de små e sjuka :(

kram

2008-12-18 @ 17:17:47
URL: http://leonitanova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback