Liten update

Max tackar så hemskt mycket för alla gratulationer och all uppvaktning han fått på sin födelsedag!!
Födelsedagen igår var mycket lyckad och Max trivdes som fisken i vattnet med all uppmärksamhet.
Jättefina prersenter fick han oxå. Tackar!!
Tänkte skriva ett större inlägg sedan om födelsedagen så ni får nöjja er med detta så länge.
Idag har jag varit i skolan hela dagen till kl 17 och sen har jag suttit och pluggat inför en tenta jag har imorgon, så jag känner att tiden inte finns till bloggandet just nu. Därav detta korta inlägg.
Här kommer en liten bild från födelsedagen iaf.


Max får sin allra första tårta och ser lite fundersam ut och undrar om den verkligen är till han. Behöver jag nämna att skeden inte användes så flitigt utan händerna fick fungera som redskap. Dessutom så käkade faktiskt Ozzy (syrrans hund) upp skeden sen. Haha!!

Kommentarer
Postat av: Anna/Levindas Värld

Va roligt med födelsedagsfirande, ser ju jättesmarrigt ut med egen tårta :)



Jadu på fredag jobbar jag till 15.30 å du skulle iväg vid 16 så då passade ju inte den dagen så värst bra heller... :(



Jag jobbar kväll onsdag å torsdag, om jag skulle kunna komma förbi en kort sväng innan jobbet då kanske?



kramen!

Postat av: Anna/Levindas Värld

Hej igen!



Ja man har ju så olika fullt upp, jobb å plugg å privatliv så det är ju inte så lätt att få till en tid som passar båda alla gånger :)



Men söndag skulle funka utmärkt för mig faktiskt :). Nån speciell tid?



kramis!

2008-12-15 @ 23:11:48
URL: http://levinda.blogg.se/
Postat av: Linda

Hihi, ja han blev ju lite skeptisk där - som om tårtan skulle ryckas undan för honom om han smakade på den. Sötplutt! Ja den där skeden ja.. ett minne blott.. jäkla hund o sno allt, jag hoppas den tiden ger med sig snart för annars blir jag galen, ha ha!

2008-12-16 @ 07:04:46
Postat av: Maria L

Lycka till med tentan!

2008-12-16 @ 09:14:25
Postat av: Malin

Så fin kille då!! / Malin o Hugo

2008-12-17 @ 08:15:40
Postat av: Jessica

Grattis Max i efterskott :) Tänk vad tiden går fort. Hoppas allt är bra med er & att ni hade en mysig semester då ni var iväg.

2008-12-17 @ 19:43:19
URL: http://jeslar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback