Lillprinsens natt hos mormor

Nu ska vi strax åka och hämta Lillprinsen som sovit hos mamma/mormor. Och som vanligt har han sovit som en prins därhemma. Han hade somnat strax efter 19 men vaknat strax efter 20, men hade inte varit ledsen eller nått. Så mamma/mormor hade lagt sig breve och då hade han lagt sig på kudden igen och somnat om. Sen hade han sovit till kl 08 imorse utan att vakna en enda gång!!
Alltid när han sover borta sådär så sover han som en gud!!! Härhemma då vaknar han massa gånger på natten och grinar till och vill ha nappen eller hjälp att somna om. Busungen!!
Men superskönt för mamma/mormor att han sovit så bra! Det första han hade gjort när han vaknade var att le stort och gett mamma/mormor en stor puss. Mys på hög nivå!!

Själv sov man från 23 till 07:30 utan att vakna en enda gång. Hur skönt var inte det då??!!
Näe nu längtar jag snart ihjäl mig efter Lilleman här. Hihi!!


Min lilla familj. Och nej det är ingen bebis i magen för er som tror det, endast dålig hållning och dålig karaktär som ligger bakom. ;-)

Kommentarer
Postat av: victor

Hej,skulle du vilja leva 1000 år? Min blogg handlar om åldrandet och hur vi ska göra för att besegra det. Gamla människor är framtiden!

Postat av: Anonym

Härligt att det går så bra :-D

2008-12-28 @ 14:13:07
Postat av: stina

Haha ja dålig karaktär har nog vi flesta =)

2008-12-28 @ 17:50:04
URL: http://stonies.blogg.se/
Postat av: Anna/Levindas Värld

Hej!!



Vilken härlig familjebild :)



Och va skönt för alla att Max sover så gott när han sover borta, skönt för mamman och pappan att få sova ut litegann emellanåt också kan jag tänka mig ler



Kramis!

2008-12-28 @ 23:57:45
URL: http://levinda.blogg.se/
Postat av: Sandra

Fin bild! Söt tomtenisse :)

2008-12-29 @ 11:35:30
URL: http://jagochminfamilj.blogspot.com
Postat av: Heidi

Hej hittade du nåt i Valbo =O)?

Slog mej att du och jag ska ut på krogen inom snar framtid d vaer ju väldans längesedan =O)

Jag hämtar upp dej nån helg och så slår vi klackarna i taket eller vad säger du?



2008-12-29 @ 17:20:30
Postat av: Kristin

Vad kul att få se er alla. Ni är en fin familj! Kram

2008-12-29 @ 23:23:17
URL: http://lillprinsessan.blogg.se/
Postat av: Tina

Heidi// Ja det vart lite shoppat iaf, men det var så mkt folk. Ja en krogrunda kan vi slå till med sen. Vi får se ut nån helg som passar oss båda. :-)

2008-12-30 @ 20:49:56
URL: http://tiniwinisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback