Today

Idag var det en kort dag kl 8-11 och idag hade vi telebildlektion då läraren satt i Oskarshamn och vi här i Gävle. Så idag har man fått lekt tv-stjärna och prata i mikrofon. Haha!!
Trodde att ämnet studieteknik skulle vara ganska lättsamt men ack vad jag bedrog mig. Läraren kör på i tempo i 190 och dessutom gav hon oss läxa tills på fredag redan!! Så den läxan har jag redan börjat med idag men körde fast för jag tyckte det var så luddigt. Men ska fortsätta göra klart den idag för imorgon kommer jag inte orka då vi går 8:30-17 imorgon.

Dem här dagaran bara flyger förbi tycker jag. Man hinner knappt göra nånting hemma känns det som. Nu prioriterar jag ju Max såklart när jag kommer hem. Men idag har jag även haft besök av mamma/mormor,svärmor/farmor, satt in kort i album, lagat mat och pysslat om Max. Mattias stack på träning kl 17 och kommer väl hem om ett tag.

Max är nattad och han var riktigt trött ikväll. En rolig sak var att han åt glatt av fisk,äggsås och potatis som jag gjorde idag till oss härhemma. Alltid kul när han gillar ens hemlagade mat, annars kan det ju vara svårt att konkurera med barnmatsburkarna.  :-)

Nu ska jag inte förspilla onödig tid utan nu ska jag kika på Tradera efter overall-auktioner. Sen blir det duschen när M kommit hem och sen göra läxor, sen orkar jag nog inte så mkt mer än sängen.

Ha en skön kväll nu!!!


Jag bjuder på en busig Max


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja läxan var luddig, jag är nog för trött för att förstå mig det där ordentligt. Har svårt o ställa de där jäkla frågorna på sista texten själv - hatar dessa frågeställningar. Vi går icke till 17 imorgon! My bad!



08.30-15.30 med försäkringskunskap (ingela).

2008-08-20 @ 19:51:27
Postat av: Heidi

Hjärngympa verkligen =O),, men d är bra med skola, känns nytt och friskt på nåt vis.

om jag hade råd att plugga skulle jag också göra d.

Vem vet man kanske kan studera till perukmakare eller nåt i framtiden =O) Kram och lycka till med studierna.

2008-08-20 @ 19:58:00
Postat av: Kristin

Nova hon är precis tvärtom. Barnmatsburkarna går inte att äta utan hon ska smaka av våran mat. Iland går det bra och ibland inte. Kram

Postat av: Mattias

Jag tyckte också om din goda mat även om jag bytte ut torsken mot fiskpinnar :) Ja det där var en dryg läxa men du och "moster linda" klarar nog det där galant!

2008-08-20 @ 21:25:36
URL: http://jack71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback