The second day

Ja så var den andra dagen över ochjag överlevde den också. Idag har det varit korvstoppning på hög nivå, jätteintressant såklart!! Men oj så ovan man är å sitta stilla. Jag fick ont i nacken, rumpan!!

Läraren vi har i just detta ämne ,Allmän försäkringskunskap, som vi haft igår och idag är toppenbra! Och vi har redan fått läxa. Haha!!

Imorgon ska vi ha Studieteknik och då ska vi vara i en telebildsal då läraren sitter på en annan ort. Ett lite annorlunda sätt att ha lektioner på. :-)
Vi slutar redan kl 11 imorgon men nackdelen är att vi börjar redan kl 08.... Gäsp!!

Lilleman har väl inte sovit sådär superbra dem senaste nätterna och även fast jag slipper ta hand om han på natten nu så vaknar man ju iaf. Så lite seg är man ju allt i skolan. Men men!!

Det är roligt att gå i skolan igen och nästa vecka på tisdag så ska vi få åka med en buss runt på lite olika ställen i Gävle som typ sightseeing och sen ska vi åka till ett ställe och äta och umgås. Vi är även bjudna på GIF´s hemmamatch om vi vill, men det skippar jag. Allt står skolan för. :-)

Näe nu är det dax för soffan här!!!


Tack för alla lyckönskningar, det är så roligt att läsa!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Va kul att det går så bra! Jag börjar nästan ångra att jag itne hoppade på utbildningen iaf...



Kram

Postat av: Miian

Vad skoj att du reivs och det verkar ju gå kalas bra.

Det verkar även vara en rolig utbildning!

Kramis

2008-08-20 @ 09:44:53
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: Linda

Butikschefsprogrammet =)



Jag kom in men tackade nej... det är inte rätt läge just nu. Ekonomiskt framför allt. Men när man läser om ditt pluggande blir man sugen =)

2008-08-20 @ 18:40:54
URL: http://majsanfilosoferar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback