Näst sista dagen

Ja så var snart en hel skolvecka avklarad!!
Bara imorgon kvar sen så har jag helg!! Ska bli sååå skönt, att få vara med min lilla familj hur mkt jag vill och bara lägga studierna åt sidan.
Ikväll har jag pluggat lite igen till läxan som vi har tills imorgon, men det gick sådär så nu skippar jag det och hoppas på att jag tänker för invecklat än vad det är egentligen.
Idag fick vi ännu ett arbete att göra på egna studieveckorna och som sedan ska redovisas muntligt och skriftligt. Så nu har vi att göra iaf under dem 2 veckorna.
Ingen vila ingen ro.. ;-)

Näe nu ska jag gå ner och umgås lite med min käre sambo innan det blir sängdags.
Ha en skön kväll!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Typ 3150:- st med mat på planet och transfer, snacka om klipp jag gjorde då hehe.

Postat av: Linda

...och mer kommer vi nog få under nästa vecka inom Etik o Rättskunskap ;)

2008-08-21 @ 21:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback