I´m alive

Ja jag lever men tiden går så fort och jag hinner inte blogga som förut.
Imorgon är sista skoldagen för denna "vara i skolan"-period och det känns såååå skönt!!
Nu 2 veckor framåt väntar självstudieveckor och jag säger inte att det är lättare men det blir ett annat upplägg och man slipper sitta still och matas med information iaf.

Igår efter att jag kommit hem från skolan vid 17 så stack vi till IKEA för att prova ut sängar som vi ska åka och handla imorgon. Vi får då bärhjälp och hjälp med transport.
Ska bli superskönt att få en 180 säng så vi slipper ligga som packade sillar dem gånger vi är alla 3 i sängen. :-)

Näe nu ska jag kika runt lite på nätet och bland bloggar sen blir det soffläge och sen läxläsning.

Tjing tjing!!

Kommentarer
Postat av: anki.

Kanske är bra med lite självstudier så man slipper bara lyssna!



Nä hon börjar den 10! Hon ska ju gå på Smultronbacken. Hade viljat ha Fäbogården eftersom det är närmast, men de säger att Smultronbacken ska vara bra så....

Postat av: therese

kom gärna förbi ni är välkommna har wilma hemma så jag har ju lite sällskap iaf hahah,på onsdag får vi se om hon tagit sitt förnuft till fånga och vänt sig annars blir det snitt vill inte föda i säte:(

2008-08-29 @ 10:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback