En skön morgon

Idag fick jag sovmorgon och sov till 09:15, då möttes jag av en superglad liten kille som vela komma upp i sängen och pussas och gosa med sin mamma. Såååå underbart uppvaknande!!!

Idag skiner solen efter många regndagar. Ljuvligt!!
Idag bär det av in till Gävle och
Cityfesten för oss alla tre. Mattias brorsdotter ska nämligen uppträda i dans kl 15 så det ska vi bla kika på. Sen är det inte lika mkt folk idag som en fredag/lördag så idag ska vi nog kunna gå med barnvagnen utan att dö av irritation.

Sitter just nu i vårat nyrustade gästrum och bloggar på bärbar dator. :-)

Näe nu ska jag gå och borsta mina gaddar och sen hitta nå kläder som passar.

Vad händer för er idag???

Kommentarer
Postat av: Anna

Har lagt upp veckans schema på bloggen nu :)

Postat av: pangis

Läste i din mans blogg att du kommit in på en KY utbildning! Grattis! Som skolmänniska ser jag värdet på sikt att utbilda sig. vi ska jobba i många år! Jag kommenterade lite mer i Mattias blogg.. nu ska jag arbeta.. bland annat med de KY utbildnignar som vi erbjuder här:-)

2008-08-06 @ 11:35:21
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Linda

Hoppas ni slipper bli irriterade inne i Gävle iallafall :D Tänkte nästan fråga om man fick haka på men ta med sig lillen ville jag inte s

Städat, tvättat och ska ta o laga lite storkok tänkte jag - hinna baka kanske om man har allt hemma.

2008-08-06 @ 14:48:48
Postat av: Kristin

Vilken härlig morgon att först få sova ut och sen bli väckt med pussar!!

2008-08-07 @ 08:15:23
URL: http://lillprinsessan.blogg.se/
Postat av: jenny

Vilket underbart sätt att vakna!



I e-post fältet hittar du användarnamn och lösenord :)



2008-08-07 @ 10:51:04
URL: http://jennysanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback