8 månader

Idag blev Max hela 8 månader gammal. Min lilla plutt är en stor kille nu!!!
Han utvecklas varje dag och blir mer och mer busig.
Igår drog han ner dammsugaren så att den sattes igång och han vart rädd och han lyckades även få tvättställningen över sig. Det räcker att man vänder ryggen till en sekund ibland.
Men han kryper inte än iaf tack och lov. Men han vill gärna, för oj så frustrerad han blir när han inte tar sig nånstans och bara tippar omkull när han försöker nå sakerna som ligger längre bort än han kan nå.

Dessa 8 månader har gett oss så mycket och att få vakna varje dag och möta detta charmtroll gör att man orkar mycket.
Men jisses vad det kan vara tufft också, men det underbara övervinner alltid. :-)

Numer äter Max frukost, mellis, lunch, mellis, middag och välling. Och han äter för glatta livet. Trodde han skulle storkna med all denna mat så tätt men han gillar det och kan va otålig till och med när man håller på att värma maten. :-)
Nattetid äter han ingenting sen en vecka tillbaka och det funkar hur bra som helst. Han håller sig 12-13 timmar.

Ja i denna farten så är han snart ett år. Plutten!!

Nu sover han gott i sin säng och det hoppas jag han gör ett tag nu. :-)


Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis på 8 månadersdagen!!



Nu är det bara att buda då!! Vilken färg är du ute efter... ?

Postat av: Jenny

Grattis Max på 8 månaders dagen!



Visst är det underbart att slippa gå upp och göra mat mitt i natten! Hoppas det fortsätter lika bra :)

2008-08-14 @ 21:33:45
URL: http://jennysanna.blogg.se/
Postat av: Linda

Okej... jag tänkte om jag sitter o kikar o hittar nåt bra =) så kan jag tipsa =)



2008-08-15 @ 09:18:00
URL: http://majsanfilosoferar.webblogg.se/
Postat av: Tess

grattis max på 8månaders dagen =)

2008-08-15 @ 09:38:13
URL: http://leonitanova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback