Vilken pärs!!

Ja igår var det ju som sagt dags för party och grillning i Årsunda.
Vi åkte ut till kl 17 och Max somnade i bilstolen dit. Men sen när han vaknade var han på väldens sämsta humör och det var bara Mamma som gällde. Han gallskrek och var nästintill otröstlig ibland.

Han har ju gått och blivit förkyld också Lilleman och har fått hosta stackarn. Så inte undra på att han var på dåligt humör och mammig.
Men vi stannade iaf nästan tills kl 21 så vi hann med att äta grillat och äta efterrätt. Mums!!
Fast jag kunde ju inte va så social direkt eftersom Max skrek så fort nån råka titta på honom typ.

Men vi hann uppleva en hel del trots allt. Anders lyckades pricka en fågel när han låna våran bil och som dessutom fastnade i våran grill på bilen. Stackars fågel!!
Mattias han lyckades ta fel jacka hem och tog Perras. Vi upptäckte det inte förrens vi var på Ica Maxi i Sandviken. Haha!!! Var det vinet tro?? ;-)

I natt har jag haft 2 sjuklingar härhemma. Mattias är förkyld och har ont i halsen så han har inte kunnat sovit i natt och har legat nere på soffan för att inte störa oss.
Max han har haft jordens hosta men ändå sovit ganska bra ändå lillgubben.

Idag ska jag iväg på klädparty hos Malin i Forsbacka. Ska bli kul och se vad det är för kläder.
Men känns lite jobbigt att lämna sjuklingarna hemma. Ska försöka se till så att Mattias sover en stund nu så han orkar med Max sen.

So long!!!

Kommentarer
Postat av: miian

åhhh där e du ju,evigheter sen jag var här inne!!!
så söt han är,lille Max!!!
han e 10dagar äldre än Lowa har jag för mig?
Shoppade du nåt på partyt du var på?
längtar tills imorgon så jag får se alla kläderna :)
massor med kramar

Postat av: Aleksanderbeatrice

Hi! Your website is really interesting! I like it!

2009-05-22 @ 07:48:59
URL: http://aleksanderbeatrice.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback