Update

Ja så var födelsedagen över för i år. *ler*
Igår åkte jag och Max ut till Katarina i Bergby och hälsa på. Det var verkligen barntätt där igår. Malin hade sin Hugo med sig och Jenny hade sin Anthon med sig. Så kom Katarinas syrra ner som har Alma och Elsa. Så var det ju Max då såklart.
Han lyckades somna en liten stund där i oljudet. *ler*
Vi fick gott fika och lunch. Tackar!!!
Ja det var skoj och se barnen leka och hur olika dem är i olika åldrar. Max var lugnast. Haha!!
Det var iaf en trött Max jag hade med mig i bilen hem. Han sov hela vägen hem.

Sen kom mamma förbi och hälsa på en sväng och fika lite tårta.

Max har ju börjat sovit dåligare på nätterna nu. Pust!
igår somna han i min famn och vi tänkte göra ett försök att få han att sova i sin säng. Men så fort jag la ner han så vakna han och log stort mot mig. Buse!!!
Men han låg kvar där och snutta och myste ett tag men sen börja han gnälla och vela upp. Då gav jag upp och han fick komma och sova med oss.
Där somna han efter 22 och sov sen till 1:30 då han böka lite men somna igen. Sen sov han till 04 och fick mat. Sen var kl 6:15 och tillsist 08. Då var han en glad liten kille som inte tänkte sova nå mer. Men vi låg och myste tills kl 09 nästan innan vi klev upp.

Nu har han sovit ute på altanen i 45 minuter och sen vakna han så jag drog in han men då somna han igen och har nu sovit i nästan 1 timme inne i vagnen.
Jag har passat på och kollat tradera och sånt där.

Idag blir det bara en slappardag för oss. Så skönt så!!!
Kanske att jag och Max tar en promenad senare, men bara kanske. Haha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback