Liten resumé

Ja blogg.se har ju inte funkat på ett par dagar här.
Så vad har hänt sen dess??

I helgen tog vi det lugnt bara. Och höll oss godisfria.. :-)
I söndags åkte vi upp till Högbo och tog oss en promenad runt sjön hela familjen. Nice!!

I måndags så åkte jag o Max en sväng till Köpis och jag lämna tillbaks en klänning jag köpt som inte passade. Sen tog vi en runda på stan också när vi ändå var igång.
Max han skötte sig ypperligt fast det egentligen var matdax för han. Skönt när han inte får matpanik nå mer som det ofta var ibörjan när han var pytte, då var det mat på en gång när man vakna till liv. Nu kan han ligga och leka 1 timme eller så innan det är dax.

Idag har jag och Max gått upp på stan och uträttat lite ärenden på banken och sen var vi och hälsa på Max farmor i affären. Där passa vi även på att fylla på matförrådet i Max mage.Sen gick vi vidare hemåt men stannade till på både Dollarstore och Rusta först. Sen var jag in på Ica och handla ingredienser till tårtan jag ska göra till min födelsedag imorgon. :-)

Ja för tänk imorgon så ökar man på sin ålder en siffra till. 29 år blir jag dagen till ära.
Imorgon får jag besök av Jenny och Alva en sväng. Ska bli kul och se hur lilltjejjen har växt sen sist.

På torsdag ska jag och Max åka ut till Bergby och hälsa på Katarina. Malin och Hugo ska också dit och även Jenny och Anthon.

Så nog finns det att göra allt om dagarna som man går hemma. Sen lär man ju ha hemmadagar också så Max får lugn och ro.

Idag är det ljuvligt väder ute för den delen. Så skönt att våren är på väg. *ler*

Näe nu är det dax att byta bajsblöja här.
Ha en skön dag!!!!

Kommentarer
Postat av: thessan

man får säga grattis i förskott då har ingen dator i morgon...får man dyka upp på torsdag mån tro??? runt 11 och lämna pressent??kram

2008-04-01 @ 16:46:52
Postat av: Tina

thessan// Jag åker bort till Bergby på torsdag, men fredag är jag hemma. Och inte behöver jag nån present av dig inte!!!

Postat av: Heidi

Vad är d för fel???? varje j...a år???
jag tror jämt att du fyller den fjärde !!
Jaha,, Ha en underbar dag i morgon då =O)
å du d är rätt trevligt att vara 29 =O)
Kram så ses vi nån dag här.. // H

2008-04-01 @ 19:36:00
Postat av: Linda

Aha! Ja de beror ju helt på skicket på staketet som de tänkt bli av med, är inte så jättesugen på att sätta upp ett risigt staket o sen riva det för att sätta upp ett nytt igen. Blir ju rätt omständigt o inget man gör över en dag *s* De har ju sparat staketet som fanns förut, men det ser inge vidare ut efter 3 års liggande :S

2008-04-01 @ 22:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback