Fin väder!!!!

Ja idag kom solen fram fast det inte skulle bli fint här men det är ju bara att tacka och ta emot. :-)
Max sov till 10 idag han. Då gick jag upp och väckte han så vi inte skulle sova bort hela dagen.

Efter lunch kom Linda och Nelly hit och vi gick upp på stan. Kikade i lite affärer och fyndade en hel del på rea.
Idag var det nämligen 70 % på Åhlens.
Så jag passade på att fynda då. Det vart en liten leksaksresväska med Emil i Lönneberga motiv åt Max, en svart mindre fleecefilt till vagnen, en blå mjukdjurs elefant, en sagosamling med Pippi där Astrid Lindgren läser, presentpapper och solskyddsfaktor åt mig och Mattias. Detta för bara 200 kr. Bara väskan kostar egentligen 249 kr. Älskar att fynda!!!

Igår var vi ju på kalas i Årsunda, men först åkte jag och Max in till Barnens Hus i Gävle och fick även sällskap av Therese. Handlade present till Felicia. Hon fick Astrid Lindgrens sagosamling, en rockring, suddigummi och lite godis. Hon vart jätteglad för presenterna. Är så lätt att köpa åt småtjejjer. :-)

Nu sitter mina grabbar i soffan och kollar på hockey. Men Max han har somnat i pappas famn efter en portion gröt. Idag mumsade han i sig gröten utan problem. Jo en massa kladd vart det såklart men det är väl svårt att komma undan. Haha!!!

Imorgon är det dax för föräldragrupp igen. Blir ofta nu då vi har lite att ta igen då det vart inställt pga vattenläckan.
Hoppas Max somnat för natten nu så han orkar upp i tid imorgonbitti.
Det blir en tidig kväller för mig idag känner jag. Trött!!!
Kanske man redan ska krypa till kojs... :-)

Ha en skön kväll ni som orkar vara uppe lite till!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback