Jeans på rea

Igår åkte jag o Anna in till Gävle och strosade runt på stan där.  Jag var ute efter ett par mammajeans, då jag inte har nånting nästan att sätta på mig nu när det börjat bli kallt ute.
Inne på Lindex så hängde det en stor skylt vid mamma-avdelningen som det stod " Alla MOM-byxor 249 kr".
Snacka om perfekt!!
Hittade 2 par jeans som jag vela så nu fick jag 2 par för 498 kr. :-) Annars kostar ett par 399 kr. Så det kallar jag rea.. :-D
Inte kom jag i 36:orna heller utan lära ta strl 38 för jag anar att jag inte riktigt vuxit klart än heller... Hihi!!
Vi avslutade shoppingen med en fika och det var sååå skönt att få sätta sig ner en stund då.
Orkar inte med shoppingturerna på samma vis nå mer känner jag.. Ajajaj mitt bäcken!!
Så igår kväll fick jag avboka min vattengympa och ska ta den på onsdag istället.

Idag åker vi in och hämtar hem "The car"... Jihoooo!!

Kommentarer
Postat av: sara

har inte heller nåt att sätta på mig längre, visst är det jobbigt?!

Postat av: Heidi

Har du kollat på EXIT? En på jobbet köpte jätteschysta baggyjeans där tex.

2007-09-25 @ 16:49:22
Postat av: Jackie Garcia

Big tnks for interesting and useful site!

2008-04-11 @ 14:35:09
URL: http://jackie-garcia.blogspot.com
Postat av: Amundnathalie

Greetings from Arlington, Texas! Nice site!

2009-02-26 @ 10:41:25
URL: http://amundnathalie.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback