Denna vecka...

...så har det hänt en del.

I Måndags var vi till BM. Sen var jag till Gävle med Anna och gick runt där i massa affärer.

I Tisdags cykla jag upp på stan och luncha med älsklingen och sen mötte jag upp Therese och vi strosade runt lite och stanna till vid Marangoni och tog oss en välförtjänt fika. Cykla sen hemåt och invänta sambon, sen for vi in till Gävle och hämta våran nyköpta bil... :-)  Så skön å sitta i och köra!!!
Stannade till på Köpis och uträtta lite ärenden.

I Onsdags kom Sandra förbi och hälsa på. Hon hade även Fronda med sig. Sen åkte jag o sambo in till köpis igen då vi skulle lämna igen dvd:n vi köpte förut som inte funkar som vi vill.

I Torsdags (igår)  var jag till sjukgymnasten. Fick 2 nya övningar att göra i den mån jag orkar.
Hela den här veckan har jag ju fått avbokat vattengympan då jag i tisdags fick så ont i revbenet på höger sida.
Ringde BM i onsdags och hon trodde inte det var Bebben som legat och tryckt eftersom jag kände det så tydligt på utsidan och ganska långt bak. En muskelsträckning?? Gallan??
Hon tyckte jag skulle ringa rådgivningen för att få komma till min läkare. Sagt och gjort, men där bad dem mig bara att avvakta. Och så gav hon mig lite råd på kost jag skulle undvika utifall att det nu är gallan. Så skulle jag höra av mig om jag vart värre. Men det har jag ju inte blivit tack o lov.
Snarare att det känns mkt bättre nu. Är trycköm men det gör inte ont att skratta och så.
Sjukgymnasten trodde att det kunde vara en överbelastning på en muskel, då jag ju blivit tyngre och så iom graviditeten. Så det låter ju troligast tycker jag... *ler*
Igår åkte jag en snabbis sväng in till Valbo igen.. hihi!! Men denna gång var jag till Owe Janssons och på IKEA.
Hade hört att julsakerna kommit upp på IKEA så det var enbart därför jag vela dit, men icke sa nicke.... inte en julpryl hade dem framme... Sen hem o hämta M från jobbet innan han åkte och träna.

Idag har jag inga planer än iaf...Men det lutar åt att jag bara är hemma. Har farit o flängt en del nu så då kan det vara skönt att bara vara hemma och mysa runt.

Imorgon ska vi vara hundvakt och barnvakt ute i Årsunda och sova kvar där.
Så ska vi väl förmodligen börja riva tapet och spackla lite i helgen å...


Kommentarer
Postat av: Linda

Full rulle på dig! Ha en skön helg :)

2007-09-28 @ 11:22:09
Postat av: Heidi

Jag hade kunnat tala om för dej är att d enda tomtarna som finns på ikea är dem i gula tröjor och blåa byxor men lite glitter fanns väl eftersom du var där?

2007-09-28 @ 13:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback