Slipdamm överallt!!!

Ja det kan man lugnt säga att vi har härhemma. Det är till och med slipdamm på nedervåningen. Haha!!
I fredags så spackla vi klart det sista som behövdes i barnrummet och fortsatte med att slipa, men då allt inte torkat än så väntade vi tills imorse då vi satte igång igen med slipningen och vips så är vi klar med den. Jihoooo!!!
Skitsnygga har vi sett ut, Grått hår och damm överallt!! Slipade med munskydd såklart också.
Jag har slipat i min takt och efter min ork i detta gravida tillstånd. :-)
Älsklingen har tjatat på mig flera ggr att nu tar du paus/nu har du slipat nog. Men jag lyder inte så ofta... ;-)
Klart jag slutar om jag känner att jag inte orkar. Dummare än så är jag ju inte.. *ler*
Nu har vi sopat/dammsugit/torkat väggar och golv så det mesta av dammet är väck. Men antar att det blir en sväng till med trasan innan vi kan påbörja tapetseringen.

Ja för det ska vi göra själva nu har vi bestämt.
Vi har inhandlat Easy-up tapeter med lite struktur i. Inte världens billigaste dock. Hon i affären sa att hon hade aldrig vart med om att nån köpt så dyra tapeter till ett barnrum. Hihi!! Som tur var hade vi iaf 30 % på tapeterna.
Men det kostar att ligga på topp.. :-)


Så här fina är vi:

     

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja det där med slipdamm... känner man ju igen! ;-P Man hittar slipdamm på de mest oväntade ställena långt efteråt! Ha ha!

2007-10-27 @ 14:40:52
Postat av: Heidi

Haha lustigkurrar ;), men vad blir det för tapeter då? Färg typ ? Kram H

2007-10-27 @ 18:46:43
Postat av: M

Är jag verkligen lik McDreamy med munskyddet? *ler*
Då kommer du väl vilja att jag har det på konstant... :)

Postat av: Tina

Heidi// Det blir nästan vita tapeter faktiskt. Vi ska ha ett mörkt golv till det.

M// Ja du är min egen McDreamy du.. ;-)

2007-10-27 @ 19:20:47
URL: http://tiniwinisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback