Riktig rusthelg!!

Jajjemen det har det vart för hela slanten.
I dag började vi med tapetseringen och det har gått över förväntan för att vara två newbees på detta område.
Vi började dessutom i ett hörn som inte är det lättaste lär jag ju säga, men tycker vi har klarat det riktigt bra!!
Fast ett tag vela jag såååå gärna slita sönder tapetvården, men jag hejda mig i sista stund.. ;-)
Och vi är inte osams eller nånting. Inte illa det inte!!! Hihi!!  Det sägs ju vara en riktig prövning att tapetsera ihop. Klarar vi det klarar vi allt.. *ler*
Idag hann vi med halva rummet ungefär, så nu har vi bara resten kvar... ;-)

Dax för lite filmtajm nu och mys i soffan...
So long!!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Va ni är duktiga =)

Postat av: Linda

Imponerad! :D

2007-10-29 @ 16:12:29
Postat av: Sveinella

Nice site, regards from the netherlands!

2009-12-23 @ 10:59:37
URL: http://sveinella.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback