liten blir stor...

Idag klev jag upp strax före 7:30 och fikade frukost med älsklingen. Ibland kan man helt enkelt inte sova längre.
Härligt att solen skiner idag igen iaf. :-)
Igår var vi ju på sista delen på föräldrautbildningen så nu är vi redo att få barn.. Hihi!!
Nja kanske inte riktigt än då... Vill ju bli klar med barnrummet och tvätta upp Bebbens kläder och så innan.. Men sen så är den välkommen närsomhelst efter vecka 38, då den ju faktiskt är färdig och klar därinne... :-D

I helgen ska Lillebror grattas. Tänk att han redan går och blir 12 år. Känns inte alls som att det var längesen mamma kom hem med det där lilla knyttet från BB. Jag älskade att ha han liggandes på mitt bröst när jag låg i soffan och kolla på tv. Så underbart sätt att snusa bebis på.. :-)
Och nu är han en stor kille som nästan är på väg att bli tonåring och själv strax ska bli morbror och får snusa på bebis.. hihi!!
Ja helt otroligt vad tiden går fort!!!

Idag är det en skön fredag som ska få gå i mysets tecken. Ja jag bara älskar att mysa på alla dess olika sätt.. och hösten är en perfekt årstid för det... :-)

I´m so in love!!!!

Kommentarer
Postat av: Niklasjenny

I just visited your site...its abosolutely wonderful... Best of luck to you! You must have some great inspiration in your life. Take care


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback