en del avklarat

Tusen tack till alla som lämnade kommentarer i förra inlägget. Dem värmde verkligen och var precis vad jag behövde!!! Känns lite bättre nu iaf och det är skönt!!

Igår var jag iväg till Valbo en sväng och inhandla en del julklappar och presenter.
Så nu har jag mammas julklapp klar och en del av pappas. En del av syrrans present är också klar för den delen.
M har också fått lite inhandlat till sin födelsedag.
Så nu är jag en bit på väg... Jihooo!!

Sen höll älsklingen på med rusten medans jag laga mat. Det där barnrummet är besvärligare att rusta än vi trott.
Så idag ska pappa komma och kolla lite och se vad han tycker vi ska göra.
Vill ju så gärna ha det klart snart så man kan sätta upp spjälsängen och byrån och göra fint därinne... *mys*

Imorgon ska vi ju på andra delen av föräldrautbildningen, ska bli spännande.
Men före det så ska jag luncha med Susanne på stan imorgon. Ska bli trevligt! Var ju ett tag sen sist vi sågs. :-)

Nu ska jag gå och fixa lite härhemma...

Kommentarer
Postat av: Linda

Så skönt o ha avklarat sådär, borde börja i någon ände jag med men nääe... allt i sista stund!

PUSS!

2007-10-10 @ 12:05:12
Postat av: Aaronline

Excellently, interesting and educational work! Your homepage looks really good and gives great information! Greetings from me! greetings


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback