Bm-besök

Nyss hemkommen från barnmorskan.
Idag vägde jag 78 kilo. 16 kg plus sen inskrivningen. (14 egentligen, då jag vägde 64 när jag vart med barn, men gick ner pga att jag spydde och mådde så illa i början) Mer kilon lär det säkert bli också....

Mitt blodtryck var superbra!!! Jihoooo!!!
Bltr 144/72
så "lågt" har jag aldrig haft. Hon trodde det berodde en hel del på att jag inte jobbar nå mer. Utan bara är hemma och har det bra. Och det kan nog stämma en hel del!!

Sen var det dax för magen att mätas och mitt SF-mått idag var 29 cm, vilket innebär att jag vuxit hela 3 cm sen sist. Och nu ligger jag på normalkurvan igen.. :-)
Bebbens hjärtljud var 138 slag/minuten.
Jag fråga om hon kunde känna hur bebben låg i magen och hon tyckte sig känna att h*n låg neråt med huvudet just då. Och det tror jag också. Märks direkt på blåsan när bebben ligger med huvve neråt. Jag blir kissis på en gång efter att jag varit och kissat. *ler*

Nu ska jag och Bebben ta och lägga oss i soffan och vila eftermiddagsluren.... :-D

En dagens mage:


Kommentarer
Postat av: Linda

Fina bebismagen!

2007-10-08 @ 16:06:35
Postat av: Heidi

D såg ut som du mona på lillbilden, tänkte att du typ blivit lite pimpim ;) å dragit av dej byxorna hihi..
Men sedan såg jag vad d var det var ju bara din fina mage ;)

2007-10-08 @ 17:15:45
Postat av: Tina

Linda// Tackar!!

Heidi// Haha moona är det sista jag skulle göra och skulle jag göra det så hoppas jag att ingen lyckas fånga mig på bild.. ;-)

Postat av: sara

Fin mage!!

2007-10-08 @ 21:18:40
URL: http://sarasally.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback