Svårt att vila.. *ler*

Det där med att vila är jag nog lite dålig på...
Igår hade jag bestämt att jag skulle upp på stan en sväng och inhandla julklapp till lillebror och sen på apoteket och typ inge mer.
Men det började med att jag stannade på Rusta en sväng och köpte en julgransmatta och sen in på Dollarstore och kikade lite. Efter det vart det stan och dem ärenden jag faktiskt hade där. Vart även ett amningslinne inhandlat på Lindex. Så svårt att köpa amningsbh redan nu då jag inte vet vad man hamnar på för storlek när mjölken rinner till om den nu gör det för min del.
Så därför har jag inhandlat en top på apoteket och så amningslinnet så har jag iaf nånting att ha i början... :-)

Besökte svärmor i affären och var kvar där ett tag. Sen hade jag halvt om halvt lovat farmor o farfar att komma förbi om jag kände mig kry. Så jag tänkte att jag åker dit så blir dem nöjda.
Kom dit vid ca 12:30 och kl 14:00 åkte jag hem. Och det är kort tid det att vara där... För prata det kan dem allt och i munnen på varann hela tiden. *ler*
Ja dem vart iaf glada och det är ju huvudsaken det. Sen åkte jag hem och stupade i soffan och sov en timme eller mer innan Älsklingen kom hem.
Gårdagskvällen bestod av lite middag och tv. Sen ställde jag mig och gjorde knäck faktiskt. Ett måste till julen ju.. :-)  Sen började vi packa våra saker till BB-väskan lite smått..
Idag är det 16 dagar kvar och ingen väska packad än.. Haha!!
Men snart så.. *ler*

Idag ska jag bara vara hemma iaf och poa runt och slå in lite julklappar. Ska bli såååå skönt!!!

Kommentarer
Postat av: thessan

börjar bli dags snart håller alla tummar och tår såg dig igår kanske det var på jobbet?? eller ja nån dag var det men hann inte upp:/

2007-11-27 @ 10:15:39
Postat av: Tina

thessan// Ja det stämmer nog. Jag var in som hastigast igår på Jysk en sväng och kika

Postat av: Linda

Jisses... kan tänka mig att du var trött (i öronen framförallt!) efter besöket hos fm/ff! *skrattar*

2007-11-27 @ 12:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback