Snyft!!

Daniel åkte ur IDOL igår..... Han som är så duktig !!!
Så får den där Andreas stanna kvar istället som inte kan röra sig på scenen för 5 öre. Grrrrrrrr!!!!!!
Just nu känner jag inte ens för att kolla på IDOL nå mer.
Är ju inte dem bästa som får stanna kvar iaf så..
Denna kväll röstade jag faktiskt och det var då på Daniel för jag hade på känn att han liksom glömts bort i röstningen för att alla tror att han satt så himla säkert. Men det hjälpte visst inte ändå.. :-(
Men man får trösta sig med att han kommer att få skivkontrakt iaf.
Men trist att han inte fick visa sin talang i Globen!!!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Ja, det var jättedåligt att Daniel åkte ur. Håller med om Andreas, han är inge bra alls. Jag har heller ingen lust att fortsätta titta...

2007-11-24 @ 19:03:46
Postat av: Heidi

Du vet Marcus som var med förra året, han fick typ sparken från julgalan för att han inte var tillräckligt bra där ??? ja d ryktas så och vad innebär d för resten av hans karriär???
Jag håller på Amanda som kör sitt eget race =O)

2007-11-25 @ 11:03:41
Postat av: Tina

Heidi// Jasså var det så illa. Fast inte tycke rjag att han är så dålig inte... *ler*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback