Jag ser det....regnar!!!

Det verkligen spöregnar ute nu!!!
Vilket väder alltså!! Ena dagen snöar det och för att i nästa regna.
Undrar om vi får en vit jul i år förresten??
På julafton så ska det ju vara snö iaf, mysigast så!!!

Jag och Bebben kunde inte sova längre idag. Men känner mig utvilad iaf och det är ju huvudsaken.
Ska ta tag i lite mer tvättande idag har jag tänkt. Och ev baka kanelbullar på eftermiddagen, har ingen mjölk hemma så att jag kan baka bullar nu.
Igår vart det iaf vaniljbullar gjorda. Mums!!

Oj höll på att glömma nästan!! Idag är det ju Pappas födelsedag.. Hurra Hurra!!!!!

Nu ska jag kika runt lite här innan dagens första maskin tvätt startas...




Kommentarer
Postat av: Linda

Hah! Ni ar ju aldrig nojda ni... he he he! Vi far hoppas pa sno till julafton iaf, sen far det garna kvitta med slask o sno... brrr....!

2007-11-06 @ 12:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback