Hipp Hipp Hurra!!

Ja idag är det så dags för Älsklingen att fylla år.
Nu på eftermiddagen kommer svärmor och Patric med familj och äter tårta och fikar och firar Herrn i huset. :-)
Av mig har han fått en svart skjorta, 4:e säsongen av Seinfeld och 3 par kalsonger. Var uppskattat alltihopa, tur var väl det.. *ler*

Igår höll vi på härhemma och skulle skruva ihop byrån till barnrummet då vi upptäcker att en bit var skadad så vi fick åka in till IKEA och byta den. Så handla vi hem lite mat från Malaysian. Mums!! Sen så var det en tjej härhemma som var väldigt trött och slut. Somna ovaggad igår.

Idag har vi hunnit med att skruvat ihop byrån och jag har fyllt den med lite bebiskläder och sånt. *mysigt*

Näe nu ska jag gå och förbereda det sista här innan gästerna kommer.
Ha en bra dag nu allihop!!!

Och alla pappor får ha en bra Fars-dag!!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Du får gratta M på födelsedagen!!! Hoppas ni får en jättebra dag =)

Postat av: Nathers

Haha, gratulera M från mig med! Ha en bra söndag!:)

2007-11-11 @ 17:08:17
Postat av: M

Tack Anna och tack älskling för en härlig födelsedag!

2007-11-12 @ 08:55:46
URL: http://jack71.blogspot.com/
Postat av: Eskilkaia

Wicked site. Keep up the excellent and creative work.

2010-12-01 @ 12:38:16
URL: http://eskilkaia.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback