Glad tjockis!!

Lär ju säga att jag mår oförskämt bra just nu. Foglossningen är inte alls lika hemsk nå mer, förrutom det jag börjat känna fram och ner i ljumskar och ben.
Antagligen är det så att jag har föreställt mig att det skulle bli sjutusen resor värre och därför accepterar det onda jag har nu och vant mig. Tackar vet jag vetekudden!!!
Halsbrännan den kommer och går. Jättejobbigt när man har den och det är dax för att sova. Då är det INGE roligt.
Och böja sig ner för att sätta på sig skorna är riktigt svårt nu.. Hur man än gör så är det nått i vägen liksom. Så man får inte ha bråttom när man ska iväg.  ;-)
Att hitta sovställning går rätt bra än så länge iaf. Jag ligger antingen på höger eller vänster sida lite framåtlutad med en kudde mellan benen och en under magen. Vilken syn!! Men jag sover bra.. :-)

Men jag står mer än gärna ut med allt detta då jag vet att snart inom kort kommer en stor belöning. Något jag längtat efter i många år. Jag lära bara vänta på den rätta att skaffa detta efterlängtade barn med och det har jag ju nu gjort. Nån som jag vill dela allt med i mitt liv. Så ingenting kan vara bättre än det här tillståndet just nu... :-)

Vi längtar så efter dig nu Bebben!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback