Arla morgon...

Igår kröp jag till sängs kl 20 redan, helt slut efter en dag med shopping. Men somnade inte så tidigt utan låg och läste till närmare 22:30.
Vaknade imorse kl 5 och kunde inte somna om, så efter att ha bökat runt i sängen och bytt ställning tusen ggr och vart upp på toa så tänkte jag kramas lite med M som jag trodde sov sött. Råkade dock knocka han stackarn, så var han vaken också. Slog på tvn och kollade på Nyhetsmorgon som började kl 6 och M gick ner och gjorde frukost åt oss. Mums!!

Så nu sitter man här, lite trött.. hihi!!
Ska nog ta och lägga mig en sväng på soffan och slumra ett tag.
Måste ju orka med kvällen idag då jag ska på "Wallmans salonger On tour" på Estraden.
Kläder då??? hmmmm... ja jag ska väl försöka hitta på nått som jag kan ha på mig också... *ler*

Sen så ska nog Sandra kika förbi här en sväng idag också. Trevligt!!
Och mattläggaren också får jag hoppas. Vill ha golv därinne nu!! :-)

Mina mål idag:
* Tvätta lite kläder
* Ringa förlossningen om TENS-apparat
* Packa bebisens väska till BB

Näe dax för en liten tupplur...

Kommentarer
Postat av: anki.

Åh mysigt å packa BB-väskan...då känns det verkligen att det är dags snart! Nog för att den stod packad rätt tidigt här =)

2007-11-16 @ 09:02:05
Postat av: Naruto Shippuuden Episodes

Very interesting site --- quite informative


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback