Äntligen färdig tapetserat!!

Ja gissa om det är skönt att ha det gjort.. :-)
Inte illa och tapetsera höggravid inte.. *ler*
Det har gått överförväntan bra lär jag ju säga. Så vi får vara mkt nöjda med resultatet för att vara första gången för båda. Stolt!!!
Bilder kommer senare på rummet.
Just nu är det inte vidare snyggt, då M slitit ut mattan som ska ersättas av en ny snygg nästa vecka.

Dem sista stolarna till köket vart ihopsatta idag också så nu har vi ett helt nytt kök nästan.. :-)
Ska upp med en ektavellist på väggen också och ett tidningsställ, sen ska vi byta ut blommorna och gardinerna så blir det ännu snyggare.. Hihi!!!

Ikväll plingade det på dörren och M öppnade och utanför stod det ett gäng småkillar i hemska utklädnader och dem skrek : -Bus eller Godis!!
Vi som inte hunnit iväg och handlat än, utan sa som det var att vi var på väg att åka o handla det. Så dem sa att dem skulle komma tillbaka.
Vi brummade iväg och inhandlade 2 kg godis. Ja det var extrapris.. :-) 
Men än har dem inte dykt upp, men antar att det kommer att komma desto fler imorgon. Är ju ett riktigt barnområde detta så... Men nu är vi garderade iaf. Hihi!!

Idag ringde jag till min mormor och morfar i Danmark och meddelade att vi inte kan komma på deras guldbröllop som dem ska ha 15 december. Men hon förstod att vi inte vela åka iväg i den tiden då Bebben är på G därikring.
Dem tyckte att vi skulle komma ner i sommar iaf och hälsa på och det är ju ingen omöjlighet kanske. Så får jag passa på att visa min älskling Skagen också. Lovely place!!!!

Förresten så åker ju Systeryster med man på smekmånad till Thailand imorgon. Gissa om jag vill finnas med i hennes resväska!!!
Underbart att få åka till värmen i dessa tider!!
Hoppas ni får det helt underbart dessa 2 veckor!!!

Näe nu ska jag avsluta mitt bloggande för idag.... So long!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Så duktiga ni varit med tapetsering, ska bli kul o se rummet sen :D Ni kommer få de så fint där hemma när ni "bökat" klart med nya möbler o allt ni inhandlat! :D

Skoj med lite utklädda barn! Taskigt att de inte fick nå godis bara. Ha ha!

Du skulle inte fått plats i väskan, inte en chans! Lovar att sola o bada för dig iaf.

Och du... KNIIIIIIIIIIIIIP för guds skull! ;) Bebis ska baske mig inte få komma innan stor-moster hunnit hem på svensk mark igen.

Puss o kläm!

2007-11-01 @ 22:23:42
Postat av: sara

Imponerad över att du orkar tapetsera fast du är höggravid. Tvivlar på att jag skulle ha orkat med det!

Postat av: Nathers

Vad härligt att ni blev färdiga med tapetseringen, nu är det inte mycket kvar på det där rummet inte :)

2007-11-02 @ 13:58:48
Postat av: Eiriktiril

Follow your dreams, you can reach your goals.

2008-06-02 @ 14:06:39
URL: http://www.atbloggy.com/?w=eiriktiril

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback