20 november och 23 dagar kvar

Idag är det så dax för ett besök på BB. Ska bli skoj och få se sig omkring där och få lite info.
Igår ringde jag till Förlossningen för att få låna hem en TENS-apparat att ha hemma när värkarna startar. Så på lördag 14:30 ska vi in till Förlossningen och få den utprovad och ta med den hem.
Allt börjar kännas så nära nu. Gah!!! Snart står det inte på förrens man ligger där inne och har ont i väntan på våran älskade Bebbe..
Idag är det dessutom bara 23 dagar kvar till beräknat datum. Fatta 23 dagar!!! Det är ju ingenting det!!
From nu kan det ju i stort sett ske när som helst!! Jisses!!

Ja jag erkänner.. JAG ÄR NERVÖS!!! Haha!!
Men oj så nyfiken man är också på vem den där lill* är som legat och gött sig i min mage i så många månader. Det ska bli så kul att få möta denna underbara lilla varelse. :-)

Kommentarer
Postat av: Heidi

d är förälskelse från första stund =O)
du kommer bli världens bästa mamma // Kram H

2007-11-20 @ 08:54:46
Postat av: Anna

Åh, ja förstår att du måste va nervös!! Men vilken fantastisk känsla det måste va när ni får se den lill* :)

Postat av: Jenny

Ja du Tina, nu är det verkligen inte långt kvar för er. Gud så spännande. :) Jag förstår att du är nervös. Det blir jag oxå när jag tänker på när det är dags för mig! Men visst känns det underbart!?

2007-11-20 @ 11:55:33
URL: http://jenkiz.blogg.se
Postat av: Markusastri

Awesome site!

2010-04-29 @ 13:46:54
URL: http://markusastri.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback