I´m alive...

Ja jag har inte gått under jorden för er som nu trott det. *ler*
Jag har bara haft tusen andra saker att tänka på och ej haft tid eller lust eller ork att sitta här och skriva.
Men idag börjar allt falla mer o mer på sin plats.

Det är idag vi ska gå och bli radhusägare. Ja ni läste rätt!!
Jag o Mattias ska skriva kontrakt idag. Jihooo!!
Vi ska flytta till en stor 4:a istället för våran lilla 2:a. En 4:a med två uteplatser dessutom.
Med körsbärsträd, bigarråträd, svartvinbär och rödvinbärsbuske. Jordgubbs och smultronplantor. Rabarber och gräslök. =)
Mysigt!!!!
Och inflytt sker väldigt snart. Som senast blir det 1 juni. Så här hemma är det mycket att göra just nu. Bråda dagar.. Om man bara hade orken också. Pust!!
Svärmor var hit i dagarna och putsa fönstrena. Tack!!!

Näe nu ska jag in i duschen här så man är anständig på banken och vid kontraktskrivningen. =))

Tjingeling!!


Kommentarer
Postat av: therese

Grattis vad skoj som du längtat...blir det grillkvällar i sommar då ;)...vart e det någonstans ni köpt det då???krams

Postat av: anki.

Grattis till radhuset!! Helena sa att ni skulle ta det, va härligt att få flytta till sommarn!!

2007-05-08 @ 10:03:17
URL: http://ankibjork.blogg.se
Postat av: Anna

Ååh så skoj med radhuset, så nyfiken på hur det ser ut =). Ser fram emot solning å picknick på en filt i trädgården..hehe!

2007-05-08 @ 11:22:32
URL: http://levinda.blogg.se
Postat av: Linda

gött o få ro det i land! puss o kram!

2007-05-08 @ 13:19:41
Postat av: Emma

Wow...! Kul! Grattis!

2007-05-08 @ 16:21:39
Postat av: Nathers

Nej GUD vad mysigt!! Då flyttar ni ju ungefär samma datum som mig då, haha. Fast jag flyttar ju till trappuppgången bredvid iofs. Puss!

2007-05-09 @ 11:23:23
Postat av: Zandy

Härligt vännen att allt är klart...ser fram emot en grillnings-fest i sommar...Grattis till er båda!!

2007-05-09 @ 12:16:09
Postat av: Newsthings

Fabulous site. Keep it up ,best regards and shalom to all of you

2008-02-05 @ 14:28:03
URL: http://www.newsthings.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback