Snart så.....

Det känns så underbart härligt att titta ut genom fönstret idag och veta att imorgon så slipper jag detta väder.
Imorgon går planet mot Thailand!!!!!!!  Vad jag längtar!!!

Idag är det en hel del som ska göras.
Ska först till Anna med lägenhetsnyckeln då hon ska vara blomvakt. *jättesnällt*
Sen ska jag till sjukgymnasten och förhoppningsvis inte plågas.
Sen ska jag förbi Heidi med paket till Lilltjejjen som fyllde hela 2 år igår!!!

Ja sen så har vi en del smågrejjer som ska fixas.
Ska inhandla lite färdgodis.. ;-)
Nya hörlurar till Mp3:an.
Lite tidningar att ha som standlektyr
Ja sen är det säkerligen en hel del mer grejjer som jag inte kommer på i skrivande stund.

Näe nu ska jag gå och göra mig klar här.....



Kommentarer
Postat av: therese

Är så avis hoppas verkligen ni får en underbar resa får jag plats i resväskan kanske;)??????

Postat av: Linda

Kan tänka mig att de är lite fix o göra dagen innan :) Skönt o komma iväg iallafall!!

2007-03-19 @ 13:02:35
Postat av: Imrelovise

I love this site! great site and great webmaster . Thank you bye

2009-07-23 @ 07:38:09
URL: http://imrelovise.blogspot.com
Postat av: Imrelovise

I love this site! great site and great webmaster . Thank you bye

2009-07-23 @ 07:38:23
URL: http://imrelovise.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback